چرا تور مشهد آرشین پرواز را پیشنهاد می‌کنم؟
نوشته شده توسط : مولود

من هر سال به شهر مشهد می‌روم و تورهای زیادی را امتحان کرده‌ام. در بین آن‌ها، چند باری هم تور مشهد آرشین پرواز را برگزیده‌ام و از این انتخاب، متضرر نشده‌ام. شاید در وانفسای انتخاب تور مشهد باشید و دودلی شما را راحت نمی‌گذارد. معمولا در کشورهای فرنگی، تجربه‌ی سفر دیگران چراغ راه تصمیم‌گیری برای دیگران است. به همین خاطر، گفتم شاید بد نباشد اگر تجربه‌ی سفر با تور مشهد آرشین پرواز را با شما شریک شوم.

مقرون به‌صرفه بودن تور مشهد آرشین پرواز

اگر شما هم مثل من دستتان در جیب خودتان است و با پس‌اندازهای خود سفر می‌کنید، قیمت تور مشهد از همه چیز برایتان مهم‌تر است. من هر سال چندین سایت و صفحه‌ی اینستاگرام را زیرورو می‌کنم تا ببینم قیمت‌های تور هوایی و زمینی مشهد در چه حدودی هستند و از میان آن‌ها، به توری چنگ می‌زنم که خدمات و امکانات بیشتری را با قیمت کمتر پیشکش مسافران می‌کند. حاصل چند سال کنکاش و هزینه‌ی اینترنت! اعتماد کردن به تور مشهد آرشین پرواز بوده است. چون تا جایی که من انتظار دارم، امکانات لازم را با قیمت خوب در یک سبد قرار می‌دهد. اعترافش سخت است، اما آرشین پرواز توانسته مشکل‌پسندی من را رام کند و کاری کرده که چند وقتی می‌شود به دوست و آشنا، تور مشهد این آژانس مسافرتی را پیشنهاد می‌کنم. پس اگر همه‌ی تدارکات سفر را آماده کرده‌اید جز تور مشهد، آرشین پرواز شاید بتواند سلیقه‌ی شما را هم پوشش دهد.

استقبال فرودگاهی با تور مشهد آرشین پرواز

تور مشهد آرشین پرواز

یکی از موارد مشکل‌پسندی من که برایتان افشا کردم، مربوط به رفت‌وآمد با خیال راحت است. من در سفر، از این طرف و آن طرف رفتن برای پیدا کردن تاکسی یا با گوشی ور رفتن برای گرفتن تپسی متنفرم و برخی از مسافرت‌هایم را به دلیل همین دشواری! ملغی کرده‌ام. در تورهای هوایی، عزیمت از فرودگاه به هتل، جزء گزینه‌های ضروری من در انتخاب تور مسافرتی است. چه بسیار تورهایی که با وجود قیمت و هتل خوب، به دلیل خدمات نه چندان دلچسب آژانس برای استقبال فرودگاهی، مرا دلزده کرده و عطای آژانس را به لقایش بخشیده‌ام و راهم را به سمت دفترِ (بخوانید سایت!) دیگری کج کرده‌ام.

در این زمینه، تور مشهد آرشین پرواز ادعاهایی پروپیمان دارد و شما را در یک فرودگاه تنها نمی‌گذارد. اگر چرخی در تورهای مشهد این آژانس بزنید، استقبال فرودگاهی، عضو ثابت همه‌ی آن‌هاست. پس می‌بینید که برای این موسسه، تشریفات در کنار قیمت جایگاه خود را دارد. بهتر است بیش از حد روی این ویژگی تأکید نکنم؛ چون احتمالا تا الان هم حدس زده‌اید که چقدر به تشریفات سفر اهمیت می‌دهم!

امکان انتخاب از بین چندین هتل

ویژگی دیگری که تور مشهد آرشین پرواز را خاص‌تر می‌کند، دست باز شما برای انتخاب هتل است. شاید شما هم به وفور دیده باشید که مخصوصا در تورهای لحظه آخری با محدودیت در انتخاب هتل مواجه هستید و نمی‌توانید لذت فیلتر کردن هتل‌ها و در نهایت گزینش بهترین را نصیب خود کنید. از این منظر هم آرشین پرواز، با کوله‌باری از هتل به استقبال شما می‌آید و شما را مأیوس نمی‌کند. این هتل‌ها طیف متنوعی هم دارند و از 2 ستاره تا 5 ستاره را در بر می‌گیرند. اگر بخواهم توصیه‌ای در این مورد بکنم، می‌گویم که در هر سفر، یکی از هتل‌ها با تعداد ستاره‌ی متفاوت را انتخاب کنید و تاثیر آن‌ها در مسافرت خود را ارزیابی کنید. این‌گونه در سفرهای بعدی، در زمینه‌ی انتخاب هتل استاد می‌شوید.

سخن آخر

هرچه گفتم صرفا تجربه‌ی من از تور مشهد آرشین پرواز بود. شاید شما هم تجربه‌های مشابهی داشته باشید که بتواند صحبت‌های من را تکمیل کند. اگر خواندید و نکته‌ای به نظرتان رسید، لطفا دریغ کنید.





:: برچسب‌ها: تور مشهد آرشین پرواز , تور مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: